Middag

Idag ska vi ta färgan över till Öland för att äta middag där.

Imorgon ska jag till Öland på middag. Karin och Hedvigs mamma Anna fyller år på tisdag, och vi ska därför fira de imorgon med att åka till Öland och äta där under eftermiddagen har jag för mig. Sedan efter det kommer jag ha mycket tid ihop med Karin och Hedvig. Eftersom vi inte har setts sen i juni. Karin ville så gärna att jag skulle lära henne att åka sakteboard. Så.. Jag tog med mig den, så att vi kan ha lite roligt. Så idag blir de nog mer att hänga med Karin och Hedvig, sedan middagen på Öland.. Sen får vi se vad som händer efter det!
 
Jag vet att det inte blir så långa inlägg, men jag har ju inte så värst mycket tid, så det blir korta inlägg tyvärr.
Men imorgon åker jag hem här ifrån.. Vilket känns lite tråkigt.. Jag kommer inte träffa Karin och Hedvig på länge..
Vilket känns ännu mer tråkigt! Men vi får ses på jullovet istället!

 


Hittade en bild på mig och Karin från Portugal.. Shit.. Jag kommer seriöst sakna henne så sjukt mycket!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback