Titanic

Godmorgon alla fina!! Idag ska jag och min mamma gå på Titanic utställningen här i Halmstad!

Det ska bli riktigt roligt! Eftersom att jag bara satt och tittade på Titnaic väldigt mycket för snart 1 år sedan.
Så det ska bli roligt att se utställningen också! Den har varit hittils på20 ställen i hela Europa. Eftersom att den är en Europeisk utställning. Den har varit i Stockholm. Ni läsare som kanske bor i Stocholm kanske har varit och tittat på utställningen. Vad vet jag.. Men idag är det JAG som ska se på utställningen! 
Jag vet inte om man får ta bilder där, annars så ska jag försöka göra en video för att berätta hur det var.
Men jag kan INTE lova att videon kanske laddas upp.. Eftersom jag har haft lite krångel med den.. Så vi får se hur det kommer att gå.. Annars får jag försöka berätta så bra som jag kan genom att skrva.. Men ibland fungerar det bättre än att prata! Vi får se hur det blir!
 
Igår var jag ute med min kusin och skajtade i drygt 2 h. Det var riktigt roligt! Det slutade med att vi kom hem till henne och blandade saft och satt och åt mariekex.. Som man gjorde när man var lite. Hahah! Sant.. Men hon hade inte så mycket annat hemma. Så vi satt och slöade framför teven i drygt 1 h, sedan stack jag hem till mig.
Väl hemma så hade min mammas kompis kommit för att hjälpa oss att bygga klart vår altan. Min mamma har typ inte direkt tagti tag i de.. Så hennes kompis Udo sa att han skulle bygga klart det.. Vilket han gör också! 
 
På fredag morgon åker jag till Kalmar, för att träffa Karin, Hedvig, Filli(Felicia), och två kompisar till Filli.
Vi ska nämligen gå på The Fooo konserten där. Jag kommer att filma en hel del så ni kommer kunna få se de!
Och om du är i Kalmar och ser lilla mig.. Bara kom fram och säg Hej!!! Det är alltid lika roligt att träffa nytt folk!
Så våga inte tveka precis, om du ser mig kom fram vetjag! Jag biter inte dig! Hahah!
 
Men nu ska jag sticka till utställningen! Jag får se hur det blir med bilder osv!
 
 
Old pic

Kommentarer
Postat av: MATILDA

ha en bra onsdags kväll! :) kram

Svar: Tack! De hade jag också!! Kram på dig med! snygg blogg! :D <3
Anna Liljedahl

2014-08-06 @ 17:04:24
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback