Jag är här...

Men gud.. Jag har fått så dåligt samvete över att jag inte har bloggat sedan 9/11.. Om jag får vara ärlig, så har jag faktist inte orkat blogga efter skolan eller sådant.. Föt att jag har varit trött och haft lite plugg att fixa.. och sedan har jag hängt mycket med kompisar.
 
Jag hoppas att ni har haft det bra ändå. Jag tänkte berätta vad som kommer hända nästa vecka lite smått! Jag har en liten överraskning till er sedan.. Som jag inte kommer berätta förrän på fredag nästa vecka den 17..
För de första så imorgon åker jag iväg till Jonte igen med min pappa denna gången, så jag kommer hem på söndag någon gång. Och denna gången ska jag blogga via mobilen lite extra för att uppdatera ER! 
Sedan har vi ju då skola på måndag till fredag.. Jättekul.. Nä men på fredag kanske jag åker till Växjö och träffar en kompis, men om jag sover över hos henne så kommer jag säkert vara död.. För hennes föräldrar gillar tyvärr inte mig längre.. Och de skiter jag faktist i! Jag är glad att min kompis gillar mig och vill träffas!
Sedan på lördag så är det återträff med alla som var med i den teatern som jag spelade i somras.
Det är typ så nästa vecka typ ser ut.. om jag inte mins fel haha!
För en vecka sedan så träffade jag min kära barndomsvän Malin och hennes dotter och fikade hos mig och min mamma, sedan åkte jag ner till stan och tog ännu en fika med Marianne!
 
Jag vet att detta inlägget inte blir så långt kanske.. Men nu har ni fått en uppdatering iallafall! 
Ha de gött!
 
 
 
Här är bilden på mig och Malin! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback