Min dag idag..

Hej på er alla!! Eh.. jaa.. vart ska jag börja? Jag satt nog uppe lite länge inatt framför datorn. Fastade i ett skypsamtal med en gullig kompis som heter William! Så vi satt och pratade ett bra tag. Fram tills jag nästan höll på att somna, så jag fick säga till att jag var tvungen att lägga mig..:( 

Min dag idag.. Den ser väll typ ut att bli packa, städa kanske ut och skajta med en kompis.
Men i första hand.. PACKA och STÄDA... just de jag verkligen inte orkar just nu.. Men packningen måste bli klar, eftersom jag åker imorgon till Kalmar! Men städning.. NJA.. inte min bästa sida kanske.. Halva golvet är stökigt, hela skrivbordet stökigt.. ehm.. nattduksbordet lite halvt stökigt.. Måste seriöst städa.. Men jag orkar inte..
Men.. Det måste bli gjort.. Somsagt.. Vad har ni för er idag? 
När jag ska städa så går de ganska bra.. Eftersom jag alltid lyssnar på musik. Jag kan seriöst typ inte leva utan musik.. Det kan vara skönt ibland att inte lyssna på något.. Men oftast sitter jag ungefär konstant med hörlurar och lyssnar på musik. Mina föräldrar hör jag ju inte om de ropar att det är mat.. Så de skickar alltid ett sms och skriver "MAAAT!!!" för att få kontakt med mig..  Ja.. jag är beroende av musik..
 
Nu måste jag nog seriöst börja packa.. Jag ORKAR INTE.. men jag måste..
Kalmar imorgon kommer jag!!!!!
 
Jo jag vet att jag skulle typ försöka berätta med ord eller göra en video av hur det var på utställningen igår..
Jag ska försöka fixa de så fort som möjligt.. Det är bara de att det vägrar kanske laddas upp.. Men vi får se hur det blir.. Hoppas det går iallafall!
 
Dags att städa.. SUCK..
 
 

Nattduksbord..


Skrivbord..




Måste städa känner jag..


Packa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback