Ingen Mira...

Hej på er, jag skulle lagt upp ett inlägg imorse, men det ville då inte fungera.. Så ni får en uppdatering nu!

Ja, morgonen börjar med att pappa kör mig till Willys, där jag möter upp Mira. Det var tänkt att Mira och jag skulle dra in till stan efter skolan. Men tyvärr blev det ändrat.. Miras fick problem med sin tand, och aa.. hon såg inte alls att må bra ut.. Så tvärr blev de ingen stan idag..Det får bli en annan dag istället!
Det slutade med att jag gick hem till min mamma efter skolan istället och matade katterna, sedan hämtade Eva mig och vi åkte och handlade lite och sedan hem. Och jag glömde inte idrottskläderna till imorgon!
 
Tyvärr blir det inte så långt inlägg för jag är ganska trött, och har börjat få problem med min hals igen..
 
Puss sov so gott alla sötisar!
 
 
 
 
 
Jag fick denna rosa koftan av min allra bästavän MIRA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback