School

Hellu alla söta!! Har ni haft en bra dag i skolan? För de har jag!! 
 
Som sagt, jag slutar 16.00 varje måndag, och jag gick till min farbror efter skolan, för han skulle köra hem till min mamma så jag passade på att åka med honom hem. Så nu är jag hos min pappa.. Ska sova här i 3 nätter.. Mina föräldrar tyckte att jag skulle göra de denna veckan.. så.. ja.. KUL SOM FAN!!
Så ikväll ska jag sitta och titta på De okända sedan ska jag sitta och spela The Sims 3 eftersom det har jag hos min pappa, så ska sitta och spela lite ikväll tänkte jag.
 
Imorgon så ska jag och en kompis in till stan och köpa lite saker. Sedan ska jag dra till min pappa igen.
Jag vet faktist inte riktigt vad jag ska säga..  JO, jag kom hem från min bror igår kväll. Jag kan ju säga att jag var ganska trött, så jag gick och la mig rätt så tidigt.. Hehe, men så blir det ibland. Hoppas ni hade en bra helg!
 
På fredag så åker jag kanske till Växjö och träffar en underbar flicka!!
Jag la öven upp en bild på facebook och skrev en fin text till denna tjejn som jag ska träffa på fredag!
 
 
Denna tjejen ska jag träffa på fredag för modligen och här är texten som jag skrev igår till henne.
 

Do you remember?
I remember..
And when I see you sad.. I don't know what to do... I hate to see you sad.. You know that.. I will always be by your side my angle.
I promise that it will always be by your side my girl!

I remember when we first met.. The happiness that came up.. The hug I got.. EVERYTHING WERE SO MAGICAL!! I miss you already.. We will met soon again.. 
I love you!!


Denna tjejen är så sjukt gullig och asså.. Det finns lixom inga ord att beskriv hur mycket jag tycker om henne! Jag har för mig att jag har skrivit om denna tjejen tidigare här på bloggen i juni, men jag minns inte riktigt.
Så förmodligen åker man till Växjö på fredag, och det kommer nog komma upp en liten film på det, vi får se!

Puss och kram!!


Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så härligt :D

2014-10-13 @ 20:16:58
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback