Trädgårdsfest

Jag har nyligen kommit hem till min brors hus efter en trevlig trädgårdsfest hos några vänner till min bror och hans tjej.

Det var riktigt mysigt.. Jag och pappa satt mest vid elden och värmde oss. 
Eftersom att festen var utomhus så var de ju lite kallt, men riktigt skön kväll.
Så teksnist sett satt jag hela kvällen vid elden och värmde mig. Jag gick in och hämtade mat och sedan gick jag ut och satte mig igen, och sedan kite senare matade jag även efterrätt, som var olika kakor som var riktigt gott!
Denna trädgårdsfesten är något jag inte kommer glömma bort i första taget.

Imorgon åker jag hem vilket också ska bli skönt! Eftersom att jag är så trött som jag är så ska jag krypa ner och sova nu!
Godnatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback