Uppe med tuppen..

Godmorgon på er!! Nu har lilla jag varit uppe från ca 06.10.. Uppe med tuppen..

Idag åker jag till Kalmar!! För att träffa vänner och gå och titta på konsert med mina sötaste små kompisar!!
Jag ska ta mycket bilder som ni kommer få se på söndag, när jag uppdaterar! Eftersom jag åker hemifrån vid halv 8 så lär jag sova i bilen tills jag är typ framme. Sedan ska jag gå en bit, för att möta upp mina kompisar, sedan ska vi gå till själva KONSERTEN!!!
 
Puss och kram på er!!
 
 

Packat och klart
 

Kommentarer
Postat av: Ida - Hon som föddes med LKG

Hoppas ni hade det sjukt roligt :)

~ Du glömmer väl inte att fråga ngt i min frågestund? Perfekt tillfälle att få veta mer om LKG, bilolyckan, flytten, det militära, utbildningen osv. http://www.nattstad.se/idahtt/kor-pa-fragestund-pga-bloggtorka-14957390

Förlåt om du inte gillar sånt här ~

Svar: De är lugnt! :)
Anna Liljedahl

2014-08-09 @ 10:23:41
URL: http://nattstad.se/idahtt

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback